رئيس امور شهدا و معلولین ولايت بلخ با رئيس صلیب سرخ آن ولايت ملاقات نمود

nasrat_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۸:۱۲
mmd

محترم مولوی جان محمد حکمت رئیس امور شهدا و معلولین ولایت بلخ با محترم فتح محمد واحدی رئیس کمیته صلیب سرخ در آن ولایت ملاقات نمودند طی این ملاقات مولوی جان محمد حکمت برای افراد دارای معلولیت در مرکز و ولسوالی های آن ولایت خواستار ساخت اعضای مصنوعی، تهیه ویلچر، اعطای قرضه ها و فراهم نمودن زمینه آموزش حرفوی به آنها گردید.

در عین حال رئیس کمیته صلیب سرخ ولایت بلخ نیز وعده نمود که پیشنهاد ها و خواست های متذکره را با مسئولین خود در میان گذاشته و به این درخواست ها به طور کامل رسیدگی صورت خواهند گرفت.

در اخیر از کارکرد ها و فعالیت های کمیته صلیب سرخ آن ولایت نیز دیدن بعمل آمد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۰:۵۹
Background image

ورکشاپ آموزشی سه روزه که به منظور ارتقای ظرفیت کاری کارمندان ریاست امور شهدا و معلولین ولایت زابل راه اندازی گردیده بود، اختتام یافت

در برنامه که همین به منظور در ریاست امور شهدا و معلولین ولایت زابل تدویر یافته بود در آن محترم ملا عبدالحکیم دانش رئیس امور شهدا و معلولین و محترم حافظ عبدالحلیم مهاجر آمر شهدا و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۴:۱۱
Background image

محترم الحاج ملا عبدالرزاق آخند معین مسلکی و تخنیکی وزارت امور شهدا و معلولین با معاون پروگرام غذایی جهان (WFP) در دفتر کاری اش ملاقات نمود

محترم الحاج ملا عبدالرزاق آخند معین مسلکی و تخنیکی وزارت امور شهدا و معلولین با محترم هرالد میناردت معاون پروگرام غذایی جهان (WFP) در دفتر کاری اش  ملاقات نمود. در این ملاقات محترم قاری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۷:۵۹
Background image

ریاست امور شهدا و معلولین ولایت زابل برای (۳۴) تن از ایتام و معلولین به منظور خودکفایی اقتصادی آنها برنامه آموزش های حرفوی را آغاز نمود

برنامه آموزش های حرفوی به حمایت مالی مؤسسه خیریه (HHRD) و هماهنگی ریاست امور شهدا و معلولین ولایت زابل راه اندازی گردیده و قرار است که در آن به (۳۴) تن از ایتام و معلولین در دو بخش. . .

BACK TO NEWS