دوصد پنجاه (۲۵۰) خانواده نیازمند در ولایت کنر کمک های مواد غذایی دریافت نمودند

nasrat_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۲:۹
mmd

ریاست امور شهدا و معلولین ولایت کنر در هماهنگی با مؤسسهٔ (HHRD) در ولسوالی شیگل آن ولایت مواد خوراکی که شامل آرد، برنج، روغن، لوبیا، بوره و نمک میشد برای (۲۵۰) خانواده مستحق توزیع نمود.

در جریان توزیع این کمک ها، محترم مفتی عبیدالله حقانی رئیس  امور شهدا و معلولین ولایت کنر ضمن قدردانی از توجه رهبری این وزارت از مسؤلین مؤسسه متذکره نیز ابراز امتنان نمود.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۰:۵۹
Background image

ورکشاپ آموزشی سه روزه که به منظور ارتقای ظرفیت کاری کارمندان ریاست امور شهدا و معلولین ولایت زابل راه اندازی گردیده بود، اختتام یافت

در برنامه که همین به منظور در ریاست امور شهدا و معلولین ولایت زابل تدویر یافته بود در آن محترم ملا عبدالحکیم دانش رئیس امور شهدا و معلولین و محترم حافظ عبدالحلیم مهاجر آمر شهدا و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۱۴:۱۱
Background image

محترم الحاج ملا عبدالرزاق آخند معین مسلکی و تخنیکی وزارت امور شهدا و معلولین با معاون پروگرام غذایی جهان (WFP) در دفتر کاری اش ملاقات نمود

محترم الحاج ملا عبدالرزاق آخند معین مسلکی و تخنیکی وزارت امور شهدا و معلولین با محترم هرالد میناردت معاون پروگرام غذایی جهان (WFP) در دفتر کاری اش  ملاقات نمود. در این ملاقات محترم قاری. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۷:۵۹
Background image

ریاست امور شهدا و معلولین ولایت زابل برای (۳۴) تن از ایتام و معلولین به منظور خودکفایی اقتصادی آنها برنامه آموزش های حرفوی را آغاز نمود

برنامه آموزش های حرفوی به حمایت مالی مؤسسه خیریه (HHRD) و هماهنگی ریاست امور شهدا و معلولین ولایت زابل راه اندازی گردیده و قرار است که در آن به (۳۴) تن از ایتام و معلولین در دو بخش. . .

BACK TO NEWS